Monday 1 February 2016

Welcome to 2016

Assalammualaikum..

Banyak dah bende aku tempuh untuk sem 1 & 2 sekarang da masuk sem 3...Fuhhhh.. masih jauh lagi nak menuju kejayaan haaaaahahaa.. terima kasih buat semua kawan-kawan aku yang dah banyak membantu untuk sem 1 dan 2..harap korang tak bosan lah berkawan dgn aku nie hahaha buat alyn dia laa yang banyak melayan karenah aku ni dari sem 1 sampai lee nie..Buat bakis dgn mira walaupun baru nak rapat sem lepas harap korang ok jee laa ea berkawan dengan kami nie dan sabar dgn sifat aku yang kadang kadang selalu LOADING hahahaha....Buat bambam jugak yang tak pernah kenal erti penat dalam bercakap dan banyak cerita yang tak abis nk diceritakan hahahahha....



Gambar ni masa kiteorang pergi makan steambot

Batch DIL 15/1 nie tak ramai pon ada 23 orang jee..So nak ingat nama diorang ni senang jee hahaha..
paling muda dekat kelas nie 4 org je tu pon budak SPC Ezatty Bakis,Fatin farhana,Hakim dgn Shamin diorang nie setiap sem dekan hahahaa..HEBAT!!!..
Yang paling TUA Abe hahahhaha..dia da nak kawin da tahun nie..Tahniah abe..
Aku confirm2 laa still paling kecik kat sini maklum laa kurang minum susu masa kecik hahaha..
Tahun baru nie Insya Allah aku akan cuba perbaiki mana yang kurang dan semoga terus success di masa akan datang...



No comments:

Post a Comment