Monday 1 February 2016

Room 153

Assalammualaikum....

Mesti korang tertanya-tanyakan kenapa dengan Room 153 hahahaha...
saja je aku buat tajuk macam tu.. Bukan cerita hantu yee kawan-kawan tapi cerita dimana aku terjebak dalam group nie..
Sebenarnya aku nie budak bilik 253 tapi disebabkan aku selalu sangat pegi bilik nie terus rapat dengan diorang dan ada juga budak yang terjebak masuk group ni sekali...
kalau korang nak tahu bilik 153 nie cuma ada alyn,suraiza,atiq dengan puput je opsss nama betul dia puteri tapi alyn panggil dia puput terus melekat sampai sekarang..
daripada 4 orang jadi tujuh orang termasuk aku, ieda and ekin..
yang bestnya kiteorang nie macam ada chemistry mana tidaknya aku,ekin dgn alyn org joho atiq dgn su pulak org melaka dan yang bestnya ieda dgn puput orang kedah..so kalau nak balik ke kampung masing-masing tu confirm laa ada kawan saing naik bas hahaha..
Tapi aku dengan alyn tak naik bas laa cerita dia bab kami ada family yang ambik haiii maklumlah orang joho dekat jee nak balik kalau setakat kota tu..kan kan kan ..hehehehe
aku jadi rapat dengan diorang pon sebab selalu lepak bilik diorang kekadang tu sebab nak jumpa si alyn tu..
Banyak laa bende yang best jadi dalam bilik 153 tu kalau difikir kan balik serious laa kelakar gilerr kot..Tengok movie, makan ,bergurau , menangis semuanya laa sama2 hehehehe..
dan Alhamdulillah sampai sekarang kami masih contact lagi..




untuk gambar nie aku yang pakai tudung kelabu tu yang belakang aku tudung orange tu puput sebelah puput yang tinggi tu alyn yang tengah tu atiq yang tudung coklat buat peace tu su yang ujung sekali tu ekin n yang last nie pegang handphone nie ieda..comel kan kami nie..hehehe
Aku dengan alyn DIL,Atiq BICE yang lain BIL..
Dekat sini majoriti ramai yang ambik bidang Logistic nie sebab Logistic nie bidang pekerjaan dia luas dalam setiap department macam mana sekalipon mesti ada kaitan dengan Logistic..
Nampak tak da banyak jugak aku tahu tentang Logistic nie..hehehew
Love uolllsss..byee..



No comments:

Post a Comment